Ontbijt hulk shake

Ontbijt hulk shake


Voorbereiding: 5 min. Bereidingstijd 1 min. Niveau: Makkelijk Porties: 1


Ik ben zelf geen voorstaander om (een groot deel van) mijn calorieën te drinken, liever eet ik volume- en vezelrijk vast voedsel i.v.m. een hogere verzadiging. Waar ik nog wel eens een uitzondering voor maak is een ontbijtshake. Zeker bij wanneer je vroeg moet opstaan is dit ideaal.

De avond daarvoor zet ik alle ingredienten klaar, zodat ik 's morgens alleen nog maar alles in de blender hoef te doen. Vervolgens is het een kwestie van de shake in een shakebeker kieperen en je bent klaar.

Uiteraard moet het wel een gezonde shake zijn die ook voldoende eiwitten bevat. Lang leven de proteïne poeders!

Ingrediënten

  • Poteïne poeder vanille 28 gram
  • Total nutri-greens 7,5 gram
  • Banaan 1 stuk
  • Avocado 1 stuk
  • Halfvolle melk 100 ml
  • Zoetstof eventueel naar smaak

Voedingswaarde per portie

Kcal. Eiwit. Koolh. Vetten Vezels
489
30g
45,1g
22,2g
11,4g

Bereidingswijze

  • Het snelste en meest simpele recept ooit: alles in de blender en daarna in je shakebeker. Ideaal voor onderweg of om direct op te drinken als je niet kan wachten.
  • "Je kan i.p.v. de Total Nutri-Greens kan je ook boerenkool, spinazie of een andere (groene) groente gebruiken."

Gerelateerde artikelen
Romige eiwitrijke milkshake
No-bake salted caramel mini cheesecake
Carrot cake
Ontbijt hulk shake